kreativamaria

Alla inlägg den 16 september 2012

Av kreativamaria - 16 september 2012 22:40

Nu har det gått alltför lång tid sedan jag arbetade med mina kreativa projekt, något som det nu ska bli ändring på har jag tänkt ! Har därför återuppväckt den här bloggen för att kunna lägga upp bilder på nya saker som tillverkas när resten av familjen vanligtvis ligger och sover...


De här armbanden gjorde jag för ett par dagar sedan - de kommer snart upp i shoppen också - på www.ajkandy.se. De färgglada delarna är handtillverkade (av undertecknad) i fimolera och armlänkarna består av nickelfri silverpläterad metall. Längden på armbanden går att justera!


 


Klicka på bilderna för att göra dem större!


         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

Jag tycker om att skapa med mina händer - allt från att måla och sy till att arbeta med lera. Den här bloggen handlar om mina alster. Och ja, jag tycker mycket om rosa!

 

Titta gärna in i min butik: 

www.ajkandy.se, välkomna!      

Länkar

 

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards