kreativamaria

Alla inlägg den 23 september 2012

Bloppis-annons
Av kreativamaria - 23 september 2012 23:50

Handgjorda smycken till bra priser - unika, färgglada, roliga skapelser att ge bort eller unna sig själv   ! Här nedan ser du ett urval av det jag tillverkar, för att hitta mer gå in på www.ajkandy.se!   


 

         

         

Klockor & Accessoarer, Säljes - Växjö (Kronobergs län)
Pris:    199:-
 
Av kreativamaria - 23 september 2012 22:40






...i form av en berlock då alltså !  Här nedan ser ni ett av de senaste armbanden jag satt ihop. Det består av 3 berlocker i form av en tärning (i fimolera och strass gjord av undertecknad), ett par änglavingar (i nickelfri metall) samt ett par handklovar (i nickelfri metall). Längden på armbandet går att justera!


    

Jag har också gjort ett halsband med ett hänge i form av en tärning med strass i olika färger, samt ett par färgglada brocher som borde kunna pigga upp vem som helst i höstrusket :). Klicka på bilderna för att göra dem större!

  

               


Allt finns inom kort också i shoppen - titta gärna in på www.ajkandy.se!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

 

Jag tycker om att skapa med mina händer - allt från att måla och sy till att arbeta med lera. Den här bloggen handlar om mina alster. Och ja, jag tycker mycket om rosa!

 

Titta gärna in i min butik: 

www.ajkandy.se, välkomna!      

Länkar

 

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards